Известие

Collapse
No announcement yet.

145 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 2.0 16v

    колеги здравейте, намислил съм една схема и мисля да се сдобия със 145 2.0 16в първа серия със Зендер пакет та ме интересуват какви са вашите впечатления от този мотор ако някой кара с такъв нещо като разход ,най вече смесено, скъпо ли се поддържа и дали е здрав като цяло?!
    благодаря предвартително
    1986 Alfa Romeo Sprint ex.
    1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
    1999 Citroen Saxo 1.0
    Never Give Up! Just keep walking... ®

  • #2
    Зависи какво разбираш под скъпо... Поддръжката е приблизително колкото на всички от ТС серията. Аз съм с новата версия(155 коня) и преди 2 години(май) успях да сваля разход на 10л/100 в София. Но това беше само за експеримента със супер бабешко каране. Аз лично тая кола нормално не мога да я карам.. Ако през 1-2 мин оборотомера не влезе в червеното не мога да си намеря място . Ако караш като мен се приготви психически, че разход около 16 е нормален....
    Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

    Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
    Fiat Brava JTD

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Mony Покажи съобщение
      Зависи какво разбираш под скъпо... Поддръжката е приблизително колкото на всички от ТС серията...
      тва мие мисълта че не съм се сблъсквал с ТС двигатели и нямам идея за кво иде реч там, до сега само с боксерчета
      а карането ми е в зависимост от ситуацията, е не липсват изцепки естествено ма гледам да ги намалявам че и левчетата фърчат пък ако бяхме на писта
      1986 Alfa Romeo Sprint ex.
      1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
      1999 Citroen Saxo 1.0
      Never Give Up! Just keep walking... ®

      Comment


      • #4
        Общо взето - универсална ламбда на бош ~170лв, дебитомер 2-300 кинта (може и повече има 100 варианта), свещите са яко скъпи примерно денсо иридиум - 250 лв... , за ремъци и ролки ще те излъжа, но само труда е към 100-150кинта, съединител над 300кинта и тнт.. Дано да съм те ориентирал малко. Сега да ти дам един съвет щом не си имал ТС. Избираш си някой читав сервиз, за който е писано във форума и отиваш там да ти сменят ангренаж+ролки. Не се доверявай на всеки сервиз, защото на този мотор се прави с едни специални пети. Също така им кажи и задължително да ти сложат ремонтен комплект на вариатора, независимо дали трака или не...
        Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

        Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
        Fiat Brava JTD

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от MogaTa Покажи съобщение
          тва мие мисълта че не съм се сблъсквал с ТС двигатели и нямам идея за кво иде реч там, до сега само с боксерчета
          а карането ми е в зависимост от ситуацията, е не липсват изцепки естествено ма гледам да ги намалявам че и левчетата фърчат пък ако бяхме на писта
          Обслужването е соленичко, а ако сменяш и свещи е още по-солено (към 600 кинта отиват нещата)
          Разход градско 12 без много изстъпления
          извънградско 8-9
          Като наближи мотора 200 000 км. и се наблюдава тенденция към преждевременно раждане при продължително каране във високи обороти (магистрала)
          другото е като всяка друга Алфа
          (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
            Обслужването е соленичко, а ако сменяш и свещи е още по-солено (към 600 кинта отиват нещата)
            Разход градско 12 без много изстъпления
            извънградско 8-9
            Като наближи мотора 200 000 км. и се наблюдава тенденция към преждевременно раждане при продължително каране във високи обороти (магистрала)
            другото е като всяка друга Алфа
            колегата иска да каже най високи обороти или критични обороти предполагам ....
            sigpicAlfa 155 2.0 16v

            Comment


            • #7
              много благодаря, това ме интересуваше! ако се сдобия с това чудо може да се съберем на по едно 3в1
              1986 Alfa Romeo Sprint ex.
              1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
              1999 Citroen Saxo 1.0
              Never Give Up! Just keep walking... ®

              Comment


              • #8
                колегите пропуснаха да кажат че ти трябват още 500 лв за ФИАТ ПАНДА (да има какво да караш докато алфата е в бокса) майтапя се
                боксера ти пълни душата със звук а твин спарка със адреналин (незнам как го прави но при мен е факт)
                УСПЕХ
                146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                Comment


                • #9
                  колеги, защо плашите човека. да, повечето цени са такива, но не значи, че ще се сменя всичко наведнъж, и то по няколко пъти в месеца .
                  свещи (нека са денсо иридиум) - веднъж като ги смениш - 100 000 км нямаш грижи. ангренажен ремък и ролки - на 56 000 км. вариатор ~ 350 лв, но ще изкара 150 000. съединител валео комплект - 270 лв, но може и да не се сменя притискателния диск, може да си е ок. дебитомери, ламбди - може и да са за смяна, но по-вероятно е да не са. то така ще излезе, че москвич е най-добрата кола - не че имам против москвичите - карал съм доста и това е наистина здрава кола. но на темата - разходите по поддържката са като на всяка друга кола от този клас приблизително. така че в алфата няма нищо страшно, щом ти харесва - напред...
                  sigpic
                  Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
                    колеги, защо плашите човека. да, повечето цени са такива, но не значи, че ще се сменя всичко наведнъж, и то по няколко пъти в месеца .
                    свещи (нека са денсо иридиум) - веднъж като ги смениш - 100 000 км нямаш грижи. ангренажен ремък и ролки - на 56 000 км. вариатор ~ 350 лв, но ще изкара 150 000. съединител валео комплект - 270 лв, но може и да не се сменя притискателния диск, може да си е ок. дебитомери, ламбди - може и да са за смяна, но по-вероятно е да не са. то така ще излезе, че москвич е най-добрата кола - не че имам против москвичите - карал съм доста и това е наистина здрава кола. но на темата - разходите по поддържката са като на всяка друга кола от този клас приблизително. така че в алфата няма нищо страшно, щом ти харесва - напред...
                    Ми той пича пита и ние му отговаряме. Вече той си преценява дали да се мета у дълбокото
                    (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                    Comment


                    • #11
                      За разхода ще добавя...

                      при каране на 4та с 40 дава 10 градско...
                      при нормално каране 12-13...за настъпване вече колкото ти е тежък крака !

                      извънградско с настъпвания и изпулнения с климатик по магистралата ми даде 9ка ! така че много относително но при 100 извънградско невярвам да дава повече от 7 !
                      ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
                      Nissan Qashqai 2,0 140hp
                      Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
                      ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

                      Comment


                      • #12
                        чудесноо ще има изваждания няма как, но си мислех че ще е далеч по-дебело! мерси, скоро се надявам да се похваля
                        1986 Alfa Romeo Sprint ex.
                        1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
                        1999 Citroen Saxo 1.0
                        Never Give Up! Just keep walking... ®

                        Comment


                        • #13
                          Аз съм с такава. Първо зависи в какво състояние ще я вземеш. Иначе не са лоши двигателчета. Трябва да си я чепосаш задължително и хубаво масло.
                          Първоначалното обслужване - приготви си 1500 за да си спокоен психически. Не се излагай да слагаш боклуци, че да не направи мяу.
                          Аз не слизам от моята и общо взето след първоначалното обслужване съм сменил съединител, че той си беше заминал като я взех още.
                          Ако не си карал ТС, вземи някой колега, който знае как трябва да работи мотора.
                          Ако си си харесал - скачай.
                          Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

                          Comment


                          • #14
                            Ако искаш бърза кола, но не за градска, това е колата, скъпичка е поддръжката, но когато я караш . Аз не съжелявам с избора си търсих такава много време...
                            145 QV ex.
                            146 Boxer TOTAL ex.
                            147 T.S. Sele top

                            Lancia Dedra 2000 16

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dido76bg Покажи съобщение
                              ...Трябва да си я чепосаш задължително и хубаво масло...
                              Вярно ли е че с чип и разхода спада?!? маса народ ми го казва ма нещо не ми се вярва как става тая работа....

                              Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                              Ако искаш бърза кола, но не за градска, това е колата....
                              имам едно 1-литрово саксо на газ което в града ми е повече от чудесно, такаче тази определно няма да е от градските
                              1986 Alfa Romeo Sprint ex.
                              1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
                              1999 Citroen Saxo 1.0
                              Never Give Up! Just keep walking... ®

                              Comment

                              Working...
                              X